اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
خانه » اخبار » دیدار معلمین و محصلین مدرسه ایثار قم با حضرت آیت الله دیباجی+تصاویر

دیدار معلمین و محصلین مدرسه ایثار قم با حضرت آیت الله دیباجی+تصاویر

در این دیدار صمیمی که در دفتر حضرت آیت الله دیباجی اصفهانی در روز سه شنبه انجام شد، معلمین محترم ضمن گزارش از فعالیتهای قرآنی و دینی در این آموزشگاه، درخواست راهنمایی و ارشاد از –معظم له نمودند.

در ادامه دیدار حضرت آیت الله دیباجی اصفهانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور معلمین و روحانیون به ویژه دانش آموزان حاضر در جلسه، به ایراد سخن پرداختند؛ در این سخنرانی استاد توجه به دوران رشد فکری و توان جسمی برای علم آموزی در این سنین گوش زد نموده و تلاش محصلین برای رسیدن به قله های بلند علمی در سن نوجوانی و جوانی را تاکید نمودند.

استاد توجه نسل نوجوان و جوان جامعه را با آموزه های قرآنی و تعلیم مفاهیم عمیق دینی خاطر نشان کرده و بیان نمودند؛ تعمیق باورهای دینی در نهاد و ضمیر نوجوانان موجب تحکیم باورهای دینی در دوران‌های بعدی خواهد شد.

در  ادامه استاد معظم حفظه الله توجه نسل نوجوان و جوان به جدیت در تحصیل و اخلاق حسنه و توجه به مسا‌ئل روز را یاد آوری کردند؛ چرا که آینده این نظام بدست همین نسل خواهد بود. در پایان این دیدار صمیمی تمامی محصلین و معلمین و بعضی از اساتید روحانی که در آن مدرسه تدریس می‌کنند از دست مبارک حضرت آیت الله دیباجی(حفظه الله تعالی ) نهج البلاغه و کتاب توضیح الکفایه (تقریرات دروس معظم له) هدیه دریافت نمودند.

بازدیدها: ۱۲۹

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*